Narancsos étcsokitorta, a hideg februári esték margójára

Maradjunk annyiban, hogy nem vagyok egy született cukrász. Viszont imádom az összes létező süteményt és édességet a búcsúban kapható piros kakasos nyalókát leszámítva. Így nekem a legnagyobb kihívást általában a desszert jelenti. Valami különös okból kifolyólag azonban mindig a fejembe veszem, hogy én márpedig sütni fogok valamit. Ilyenkor segítségül hívom a Zinternetet, és a " könnyű süti", " gyors édesség" , "sütemény kezdőknek" bűvös szókapcsolatok egyikének segítségével igyekszem ihletet meríteni. Sok böngészés, és ide illő recept elolvasása után alakult az alábbi tehát ki az alábbi kreálmány a saját ízlésemre szabva.

Hozzávalók:
- 180 gramm cukor
- 2 tojás
- 1 zacskó vaníliás cukor
- fél zacskó sütőpor
- 150 gramm olvasztott vaj
- 1 csipet só
- 40 gramm cukrozatlan kakaópor
- 1 narancs leve és reszelt héja
- 260 gramm finomliszt
- fél tábla jó minőségű étcsokoládé

Első lépésben a cukrot, a kakaóport, a vaníliás cukrot,a sót és az olvasztott vajat egy tálba öntöttem, és egy habverővel alaposan elkevertem. Ezután egyenként beledolgoztam a tojásokat, majd a narancs levét és héját. Hozzáadtam a lisztet és a sütőport, jól összekevertem, és vajazott-lisztezett formába öntöttem. Végül az étcsokit darabokra törtem és a torta tetejére szórtam, kicsit belenyomkodva a darabkákat a tésztába.( én 81%-os J.D Gross Arriba Superieur csokit használtam). 14 percig sütöttem 180°-on. Voilá:
img_4506.JPG